Monday, December 26, 2005

Juhu det er bare meg......!!

Hei! Nå det alt for lenge siden eg har skreve någe her, det må ha någe med den hektiske hverdagen å gjør,hihi!Fyst vil eg sei at begge eksamnane mine gekk bedre enn forventa,hurra for det!takk for all bønn:)Så julen satte inn den 20 desmeber for min del, seint men godt.Nå som romjulen har starta må eg sei at julen i år har vært herlige,mange høydepunkt, som foreksempel, Monica e hjemma å heilt te den 17jan, jippi, fantastiske julafta med na mormor på besøg.

For øyeblikke sitte eg å kose meg med den nye cden eg fekk av Monica Ungfila " Highest of the high" Tusen takk eg trengte ein nye lovsangcd,hehe! Ellers har det selvsakt skjedd masse skoi siden sist,i dag tog meg, monica, reidun og kjetil turen te kunstisbanen, å sto på skøyter,det va super:) Ellers det jo ein del vigå folk hjemma så me skoie på.Det e jo litt trist at Miriam,Katrine,og Stian har reist fra oss te Florida,men Marianne og Christen kose seg nok meg besøk fra Norge så det fortjene de.Me ska nok kosa oss her hjemma for det om.

Te jentene mine: eg savne dokker masse allerede, har ein kronisk lengsel itte dokker. Dokker e de beste:)Eg glede meg te neste halv år i sammen med dokker,me ska nå nye høyder:)

Te guttaboys som komme på besøg: Hverdagen min e jammen grå og lide spennande uden dokker. Takk for alle koseligt besøk.Ser fram te mange kjekke besøg i det nya året.

Te Vigå gjengen:Eg har bare ein ting å sei "YOUR THE BEST".det e så kjekt å treffa dokker igjen,å vera samla heile gjengen.Me må bruga romjulen te å finna på mye skoi.

Te cellegruppe jentene: Glede meg masse te et nytt år i sammen med dokker. Takk for den fantastiske avsluttning me hadde i sammen. Dokker e så skjønne heile gjengen.

Te dokker som ikke kategorisere dokker onna någen av disse gruppene så e eg veldig takknemelige for at du lese bloggen min.å ikke minst så har eg ingen intensjoner med å slutta å bli kjent med folk, så hjertelig velkommen e du te å skriva comments te meg:)

Peace fra snuppå.

4 comments:

Monica said...

Vigågjenen e the best jammen...Så koseligt det e å vær hjemma med deg og alle de andre i julå...bedre enn Bergen, men men. Kunstisbanen e ein schlager, det må me gjør igjen...me har jo (som supergruppå Cape ville sagt) all the time in the world. :)Fra ei sjefs babe te ein aen, ha ein strålande romjul...Stor juleklem fra Monica

Trond Westby said...

E eg inni kattegorien guttaboys eller ;) hehe.
Du må blogga mer......ok så e eg ikje så flinke sjøl då, men eg ska prøva og skriva mer det nya året.
Peace and love

Snuppa said...

Hei Trond! Klart du e inn i kategorien guttaboys:)off ja, eg må viss bli flinkare te å blogga:)
Peace out

Anonymous said...

Ein ting lure eg på, kor komme kompisane dine som for tiden e langt, langt langt vekke fra Norges grenser inn henne? de e de kompisane dine som komme på besøk, men det e litt vanskelig når man ikke er hjemme.........
Over and out from Alcatraz