Wednesday, February 22, 2006

Kjærlighetsfest:)




Happy Valentinesday!!
HiHi, ja på denne supre dagen hadde me i Gudrødsgate mange rosa og rød kledde feststemte folk hos oss. Ny Generasjon arrangerte nemmeligt ein kjærlighetsfest hos oss. Tidligere på dagen hadde det vært konsertere og taler i alle kantienene på universitetet,mange folk som hadde sett på så det blei ein suksess. Jeg va der desverre ikke for eg har vært i praksis i 3 uker på Rennesøy skole. Som forresten va ein opplevelse av de sjeldne,hihi!Tebage te festen, eg vil gi Elisabeth og Ingrid ein store applaus for de va enormt flinke te å fiksa te. De lagte kyllingsalat te den store gull medalje , kaker, og andre gosaker. Å ikke minst så va det knall fint pynta i huset, tror ikke det har vært så romantisk i gudrødsgate någen gang:) For ikke å glemma det så hadde Kristine lagt masse stilige pynt som denne plakaten, bra jobba:) Festen blei ein suksess, Kjetil hadde ein meget bra kjærlighetsquiz og ellers va det høge kjærlighetsfaktor i huset. Eg må jo få nevna med tungt hjerta at min kjære va på jobb denne kvelden,kjipern det. Men som den vigå jentå eg e så overlevde eg det og, hihi!! Peace and love fra hu forelska.

3 comments:

Anonymous said...

Heisann!
Du e søt! kjekt at du va med å gjorde festen bra! du må legge meg inn på lista di - då blir eg glae;) du e såå bra min kjære samboer! hugs and kisses from me

mrs. marianne said...

hei! jeg har og laga blogg naa, og lurer jammen paa hvordan man lagrer opp et bilde paa profilen. ditt er jo saa fint, maate jo spoer:) www.mrsmarianne.blogspot.com

Shiva said...

Næmmen så søte dere jentene er da ;)