Tuesday, August 29, 2006

Godhetsfestivalen:)


Hei alle sammen!! Her kommer et innlegg om Verdens beste festival, nemmelig Godhetsfestivalen. Hele forrige uke har IMI arrangert denne festivalen som går ut og og vise godhet til mennesker i form av male hus, plukke søppel, fikse biler ,pcer og ikke minst vaske biler alt dette helt gratis. Jeg var med og vasket biler i Kvernevik,på bilde kan du se det supre teamet me va:) Det va fantastisk og se kor glade folk ble. Jeg tror virkelig vi fikk vise mange mennesker Guds enorme godhet og kjærlighet i løpet av denne uken, å det syns eg e fantastisk og få vera med på.På lørdag var det konserter i mosvansparken, først Lisa Børud som meg og monica gleda oss veldig til,det ble en flott formiddag ,mange barn og voksne på konsert. På kvelden var det konsert med mange artister , eg va ikke der desverre så eg vett ikke så mye om den,men det va bra itte ka ryktene seie. Søndag va det Gudstjeneste i Karisma senter, siden ons låne IMI. Ei super uka:)

4 comments:

Miriam said...

Så kult!
Også en sinnsykt bra gjeng, da...

Miriam said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Monica said...

Ja det va gøy å vær god...:) Og bedre bilvaskteam enn oss ska du leite lenge etter...:)

mrs. marianne said...

hoeres ut som om det er noen bra dager paa gang i svg! glad du fortsatt har det bra, og haaper virkelig du koser deg med drama i aar! haaper alt smiler til deg:)