Friday, August 18, 2006

Tenmisjonsfestivalen:)


Hei igjen alle sammen!! Då va sommeren jammen meg over,buhu! Men men eg har iallefall hatt ein strålande ferie så eg ska ikke klaga. I forrige uka så va eg på TMF sammen meg 400 ungdommer og 80 ledere å det va supert.Eg e nemmeligt i Hovedkomiteen for TMF altså (Tenmisjonsfestivalen),hihi! Å det e eg stolte av itte og ha opplevt tidenes beste ungdomsleir.Eg kan summera opp leiren i någen stikkord:
Bading, sol, smil, lovsang, Bibeltimer, Skattejakt, Misjonsmarked, Latter, Snop, Radio,Crux, Amerikansk auksjon, Veps, 60.000kr som me samla inn te misjonsprosjektet og ikke minst JESUS. Det har vært sterkt og se så mange ungdommer bli berørt av Gud i
løpet av TMF. TMF e på mange måter spesiellt for meg, mest fordi eg som 16 åring tok det viktige og fantastiske valget og følge jesus nettopp på TMF. Så det e utrolig sterkt og se ungdommer i samme situasjon som eg va i for 6 år siden. Eg e utrolig takknemmelig for at Gud bruke meg på TMF. Det e stort og få vera ein del av det Gud gjør i livene te de som komme på TMF.

Så nå har eg fått masse påfyll og e klar for Høsten med Cellegruppå, Lovsangsdans og ikke minst Drama som eg nå ska studera et heilt år:)

6 comments:

Anonymous said...

AMEN!! Takk Helene for du maste så masse på at eg skulle værme!!:)
klem

Miriam said...

Det er så bra at du er med i hovedkomiteen og greier. Du gjør en bra jobb. Nå må du komme deg til oslo en tur! Mitt hjem er ditt hjem!

Anonymous said...

eg e kjempestolt øve deg, helene! du står på for da du trur på, og gjere ein utroleg god jobb med både krik-gjengen din å ikkje minst på tmf! Stå på vidare :)

Monica said...

Konge bra uke (skrives det i 1 ord, 2 ord eller 3 ord...vært litt for lenge på reise kanskje...!?)sjøl om det så mørkt ut når me måtte ofra hyttå, ikkje fikk dele rom, skattejakten varte 10 minutt og eg måtte vær cirkuzvakt ca siste nattå,men me fikk iallfall ein gratis kebab, i godt lag, som takk for strevet...Og du jentå mi, har eg bare ein ting å si te: Å så flink, å så flink...(e ganske trøtt, beklage alle feil og mangler det måtte medføre)

Miriam said...

Feil og mangler mottas med takk!
Ingenting å skamme seg over...
Sånn ca.

Jentene på den andra siå said...

Snufs eg savne helene sin hektiske hverdag i min hektiske hverdag...kan me ikkje få de hektiske hverdagene våre te å kræsja samen ei helg:)
kom te oslo....
det finns mange metoder å lokka på...."oooh,kom kuaaaa"....