Tuesday, October 03, 2006

Oslo here we come again....!!

Hallaisen!!Så va det på tide me ein Oslo tur igjen.Denne gangen med Mamma, Bjørn og selvsakt Monica!!Det e ingen Oslo tur uten deg vett du. Så hotell Millenium blei vårt hjem for helgå. Herligt med hotell livet,super frokost og ikke minst badekar, hiha!! Helgå besto av Shopping,regen,kaffi og tørre strømper hos Miriam, Middag hos Katrine, Treffe Kjersti og Jahn-Tore, Masse jente snakking på hotellrommet, Sørlandsbolle, nye sko, Spille kveld hos Miriam:)Så alt i alt en velykket tur.

Så nå e eg tebage te hverdagen igjen, og eg føle den e mer hektiske enn någen gang,eg får nesten ikke tid te og tenka. Men eg har det supert, livet e toppers og Gud e fantastisk!!

Klem fra Helene

4 comments:

Solveig said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Solveig said...

Hørtes utrolig koselig ut. Håpe å treffe deg på søndag :)

Nils said...

Hehey. Du fyge jo fram å tebake rondt forbi heile veien. Virke ihverfall sånn. Men du må få han maen din te å skriva litt på bloggen sin igjen. Lenge siå nå...

Lars said...

Ay! Ophelia! Here is thine link for mine weblogg. -Sir Bill S.
http://estetikkprofetisk.blogspot.com