Tuesday, October 31, 2006

Shalabais!!

Hei igjen alle sammen!!
Off ja eg vett at eg har vært dårlige og oppdatera i det sista, hverdagen e jo hektisk vett dokker:) Her kommer iallefall et aldri så lite glimt av min hverdag. I helgen har eg vært på studietur te Kristiansand, det va kjekt og bli bedre kjent med de flotte folkå i klassen. Og ikke minst så har eg lært masse. Å treffa Nina igjen va og et høydepunkt.Me koste oss med pizza, teater forestillingen "Den lykkelige prinsen" og ikke minst gode samtale emner. Men tross ein bra tur så va det veldig godt og komma hjem te min høyt elskede Trond. Han har forresten vært i bryllupet te Oline og Christian, jeg sko veldig gjerna vært der men måtte på studietur.

Men nå e hverdagen tilbake med skole,cellegrupper,og ikke minst koselige middags stunder med jentene i huset. Me dele på og laga middag te hverandre, det e veldig koseligt og spisa sammen,me får liksom litt mer tid te hverandre i løpet av den hektiske hverdagen:)Her kan du se den gode gjengen:)Gla i dokker alle sammen!

Klem Helene

1 comment:

Miriam said...

Det er ikke alltid like lett å holde en blogg oppdatert, den skal jeg skrive under på. Men det var koselig med en ny post. Saknar deg og dykk og alle. Gleder meg til jul!