Sunday, March 14, 2010

Gud er god han lever, åå, Gud er god han elsker deg:) Herlig.

Har hatt en god uke på alle måter, og spesielt med Gud. Han har talt mye til meg og jeg har fått frimodighet til å gå på det, Hurra. Kjempe spennende folkens. Tenk at vi har en Gud som bare er ute etter og glede oss og andre rundet oss. Jeg syns det e fabelaktig. Har fått oppleve å få gi mye av Gud til andre denne uken. Utrolig meningsfult å se mennesker rundt meg stråler opp når de opplever seg sett av den største, herligste og beste av alle. GUD! Så nå er det ny uke med spennende møter med Gud og nydelige mennesker. Eg digge det. Lykke til!

Bevar ditt hjerte fram for alt du bevarer, for livet går ut fra det. sal 4.23


Jeg kjenne meg utfordra av dette bibelverset, å fylla hjerta mitt ennå mer av Han. Det e så lett å havna forann tven og fylla hjerta og sinnet sitt med elendighet og dårlig moral. Hjelp meg Jesus te å fylla meg ennå mer av deg. Du ska vokse og jeg skal avta. Gud bli stor i meg. E min bønn.

STOR klem og masse velsignelse over uka di.
Fru Westby

3 comments:

Anonymous said...

Så gøy at du blogger igjen! Herlig blog å lese en mandags morgen! Du er nydelig! KLEM

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Monica said...

Du burde skrive blogginnlegg om tannlegebesøket ditt. :)