Sunday, March 07, 2010

Tilbake som Fru Westby!

Jeg e tebage på bloggen , eg fryde meg over dette. Håper du og gjør det. Glede meg te å ta fatt på nye og spennende bloggteam som, interiør, hverdagsgleder, og hva enn livet måtte by på. Du er hjertelig velkommen til å ta del i mine tanker og begeistringer.

Jeg har brukt litt tid i dag på å se tebage på mange av de gamle postene eg har lagt ut, ganske koselig. Men jøye meg så mye som har skjedd siden sist. Jeg har jo blitt kåna, ferdig med skolen, begynt å jobba fult, jeg har fått m
eg pannelugg og blitt någen år eldre.hehe. Livet e herligt folkens.

I dag e det jammen meg søndag og starten på ei nye uka, herlig. Denne uken ser ut te å bringe mye godt. Katrine kommer hjem til helgen, å me ska finne på mye lott og løye. Litt kokkelering på Alstor med mamma. Studentarbeid møte, herlig å tilbe sammen med denne gjengen. Planleggings dag med supre kollega i barnehagen.

Jeg ønske deg ei herligt velsigna uka.

Stor klem fra Fru Westby.





2 comments:

Ingveig said...

Velkommen tilbake som Fru Westby. Jeg vil følge bloggen din Helene. Nydelig bilde av vakre jenter. Litt av en gjeng å ha rundt seg.

Monica said...

Hurra for gjenoppliving av bloggen. Du e gode :) Glede meg te mange interiørtips ;)