Saturday, November 12, 2005

Eg har det toppers:)

Yo!
Då va det endelig helg igjen:)Eg har i grunnen hatt ei kjekke ugå og,kveldane mine har blitt mer innholdsrike,hihi!Onsdag va me jo på stranden og torsdag va me på Kulp det va veldig bra, glede oss allerede te neste gang!Itte kulp blei ein liden gjeng med oss hjem, Ørjan, Kjetil,Dag,Linn og Trond,me koste oss med sjokolade cokkies som e blitt min spesialitet, så lo me å skoia!! Fredag som e den store krik dagen,blei ein merke dag for gudrødsgate 9.Eg tror aldri det har vært sååå mange folk her i huset på ein gang, det va utrolig bra at det va mange som tog turen.Tror me va oppi 60 stk!

Så va det opp igjen, forsovet tidligt på ein lørdag 09.30. Eg sko på hovedkomite møte for TMF 2006,hiha!5 effektive timar va onna på null komma niks, å me e godt i gang med planleggingå.Det blir ein fantastiske festival. Eg e utrolig takknemelig for at eg for vera med å arrangera någe som e av så stor betydning for deltakere, ledere og stab. Tmf e ein fantastisk plass for Gud virkelig e i blandt oss og møte folk. Jeg blei sjøl frelste på TMF så det e ein spesiell opplevelse å få vera med å leda andre ungdommer te Jesus.For de som ikke vett ka TMF e så e det ein festival som blir arrangert av NMSU kver sommer. Me pleie å ha ca 400 deltakerar og 80 lederar,å leirstedet har vært Skottevig,men i år e det blitt endringar i planene,men det gjer oss bare nye muligheter:)Festivalene e for ungdommer fra 8 klasse og opp te 19 år! Festivalen består av bibeltimer,lovsang,ulike seminarer,fotball/vollyball turneringer, vanndag,og viktigst av alt et misjonsprosjekt,kor me samle inn penger te forkjellige formål, i år va det Madagaskars misjonerer som trengte mopeder, for å gjør arbeide deres lettere. Me klarte å samla inn ca 55.000,supert:) Å TMF 2006 vil nå nye høyder, det ska eg sørga for:)

Nå sitte eg har oppi sengå mi kor eg befinne meg meste parten av tiå når eg e hjemma,hihi!ska på vift nå, med Oline og Linn, det blir kjekt!

Peace and love!!