Monday, November 14, 2005

Hei å hopp!

Fyst av alt, så skoi at dokk skrive comments te meg:) Det sette eg pris på,hihi!Jeg har et lite teknisk problem når det gjelde denne bloggen, eg klare ikke å finna ud av kossen eg lage linker te andre bloggere og sider,arg!Eg blir gal, så eg trenge litt hjelp kan du sei, det e ikke så lett å vera nye i denne bloggverden:) Så all hjelp motas med takk!!

Ellers har eg nok ein gang lagt cookies,hihi.Eivind har borsdag så det blei hans presang fra meg:)Ellers har det vært ein kjekke dag,2 timar norsk gekk onna i ein fei, fotlegen som timeout blei og ein suksess blandt ungane i klassen,hiha!!Meg å ingrid som e på praksisgruppå mi har i heila dag tøyst me stavangeruttrykk,det va skoi. Det sto ein artikkel i aviså,så me fekk dillå på det:)

Kom plutseligt på at søndag va ein dag som absolutt bør nevnas:)
Klokkå 13.00 va alle jentene i gudrødsgate klar for å vera modellar for Jonas. Jonas e ein kvalitets gutt fra Vigå,han trengte litt hjelp te fotografering å me stilte gledeligt opp som modellar:) Det blei 4 super kjekke timar i studio,skifting av klær,vennebilder, aleina bilder å masse kult. Håbe me va te hjelp:) Me hadde det iallefall fantastisk kjekt! glede oss te å se de,men me 400 bilder å se i gjennom tar det nok litt tid,hihi:)Bilder vill bli lagt ud her så dokker kan se,kor snaisne de blei:)vent i spenning!

Så blei klokkå 17.00 å tid for gudstjeneste,veldig bra tale av Mike Breen,som snakte om å sleppa Gud te i alle hjerterommå,å spesielt fortidens rom. Han sa og at me gjerna har lett for å pakka inn, passa på og "mada" ein synd i livet vårs som me ikke vil gi slipp på,men bare mada og mada så blir ann større å større å til slutt vil det vera den synden som vil ta størst plass i våre liv. Dette e jo ikke ein bra ting,men når me sleppe Gud inn i dette vil han hjelpa oss sånn at det ikke bygge seg opp sånne rom i hjertene våre:) Han hadde og mange bra poeng om relasjoner mellom oss mennesker og ikke minst mellom Gud og mennesker. Veldig bra:)
Itte gudstjenesten bar det videre te Monica,Ida og Guro,på åpenthus.Det va mange kjekke folk,og masse skoi.Kjersti indroduserte oss for ein lek som va utrolig festlige,med bevegelser og lyder,ann hette "Thunder". Det må gjentas folkens:)

So long people....!!

2 comments:

Monica said...

heisann!!! Jammen har du klart å linke meg te du...igjen...veldig stolt av deg. :) Jammen e det kjekt å hørre at du har det så bra...for å vær heilt ærlig sku eg gjerne vært i Stavanger sjøl for byen e jammen ikkje Bergen og laget e iallefall ikkje brann...Men men eg ska nok overleve, for jammen e det under ein måned te eg komme hjem på juleferie. Hurra hurra

Kjell Rune said...

Så bra, Helene! Nå bjynda dette å bli bra.
Du ska få ein go plass på siå mi.
Ha ein flotte dag.
kR