Monday, November 28, 2005

Yo feel the flow!!

Javel folkens, der va eg igjen,det går viss litt i rykk å napp med denne skrivingå. Eg har opplevd mye kjekt siden sist,så gjør deg klar te ein heidundrane
oppdatering.Eg får starta med det så e mest vemodigt. På torsdag va det på tide å sei hade te ungane i 5a på Storhaug skole. Me hadde ein kosetime med ungane kor eg "mesterbagaren"hihi, hadde lagt 30 skoleboller te gjengen, det blei populært:)Ellers vanka det snobepåse på oss studenter,det hadde me jammen meg ikke forventa, takk 5a.Denne timen nådde den populære dyralegen nye høyder.Det e med dette konstatert at denne legen e skoi uansett alder,ungane elskte ann.Itte denne triste seansen, va det tid for middag for disse flittige studentene eg har tilbringt masse tid med i det sista. Klokkå 19.30 ankom gjengen,Eivind, Ingrid, Bente, Gaute, Ronny og Linda, å det blei ein kveld som ikke komme te å glemmas på lang tid. Me spiste lasange og brownies med varme bringebær,mmmm! Fantasispelte blei dratt fram og skapte heftig konkurranse mellom praksisgruppene,haha! Å for å ikke å glemme dyralegen nok ein gang,kor me fekk trimma lattermusklene så bare det:)Takk for ein super kveld folkens.

Fredag va det julaverksted her i gudrødsgate me va ein kjekke gjeng som lagte julakort, spiste mandariner, pepperkaker og drakk kakao!Ein koselig kveld:)

Lørdag va det bowling og origo som sto for tur. Før bowlingen va det pizzaspising med Tom atle, Magnus, og resten av snuppene i huset:) Bowling va skoi, lenge siden sist me eg hadde ikke glemt kunsten å bowle,hihi!! På Origo spelte med presidenten, å jett kem så va president 2 rondar jo det va meg,hihi:) Så hadde Anita et flott vitnesbyrd som va te ittetanke,me va ein liden gjeng som brukte litt tid på å lofta ka jesus betyr for oss.Det va veldigt spennande å bruga tid å reflektera over dette!

Så kom søndagen og herlige middag hjemma oss na mamma, Svinasteig stå på menyen, fantastisk:) Hu mormor va og hos oss så me koste oss ein heile haug. Gudstjenesten på IMI fekk meg og Ingrid og med oss.Ein super søndag.

2 ting som har gleda meg veldigt den sista tiå e:
Katrine som e så herlige at hu faktisk har lagt pakkekalender te meg i år og,ufattelig takknemmelig for det:)

Gunnhild
Hu ringte te meg å me fekk snakka i 50 min om alt muligt,du e ei fantastisk venninna:)Glede meg SUPER masse te du komme hjem te gamla suddrå,det e jo her du hørre te vett du:)


Peace out.

3 comments:

Monica said...

Juleverksted allerede jentå mi...Her syns eg me tar julen litt på forskudd det må eg sei...Eg ska på juleverksted på lørdag...men då e me nå iallefall i desember...Glede meg te å komma hjem...Peace

Monica said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Trond Westby said...

Du må blogga mer. Det er kjekt og lese bloggen din. Stå på