Friday, April 07, 2006

Den snaisne familien min!!

Brormann og Pusemor:)
Her ser du Thor Erik som e min 1år og 7 måneder mindre bror, og Pusekatten våres! TE e for tiå i milletæret,han e stasjonert på Kjevik, på Befalskolen! Eg e så stolte av han, han e ein hardt arbeidane 20 åring! Ellers e han e flotte broremann, passe på at alle har det bra. Han e flinke te å ta me seg Bjørn som e den andre broren min med på masse kjekt.Ellers e han ein skoiar,han lage masse liv og latter, foreksempel når han imitere bøgvall kai , Valen, politikare, Oluf og andre folk:) Han e flinke te å laga mat og diske opp med det mesta. Han har og vært konkuranse turnar i mange år så han e ein aktive gutt. Veldig gla i deg TE. Klem fra Søsi.
Pusemor: Det e katten vår som me fekk i sommer, så hu e ikke så store ennå.Det som e litt festligt e at når me fekk katten sa de at det va ein hankatt, så ,me kalte han Peder som e et tøysenavn mamma har på guttane når de ikke går som de ska, hihi! Men så viste det seg jo at det va ei hu,når me sko kastrere na. Jaja, så då måtte hu jo få et nytt navn. Petra blei det foreslått ,men me bruke mest pusemor. Me e alle veldig gla i pusen vår:)


Bjørnemann!
Her ser du Bjørn som e min flotte lillebror!Han går på Mekanisk på Randaberg vgs, kor han jobbem som bare det for å bli bilmekanikar. Bjørn e minste mann og heile 5 år yngre enn meg. Meg å Bjørn e veldig goe venner, å finne på masse skoi som foreksempel Puls, og så e han me på det mesta som skjer i Gudrødsgate, det e veldig kjekt å ha deg med:) Bjørn e som regel alltid bli og glad og har et smil på lur.Han e populære blandt jentene og det e nok fordi han e så snille, og fornuftige, og ikke minst ein flotte kar. Han trene på sportsclub og e veldig god i bowling. Han passe og godt på pusemor når mamma e på jobb. Du e ein super flotte gutt:) Gla i deg. Klem fra søsi.



Mammaen min.
Her ser du mammaen min. Hu e verdens beste mamma. Stille alltid opp uansett. Hu e ein dama med bein i nasen, og gir seg ikke for ei halve grove. Mamme e kokk av yrke og jobbe på Alstor hotell.Hu jobbe veldig masse så me ungane e ofte på besøk på jobben og får någe godt:) Hu interesere seg veldig for mat og det har smitte over på meg:)
Så me kose oss me kokebøker, så ofte som me kan. Ellers like hu å gå seg ein goe tur sammen me sine goe venninnder. Hu har og ein lidenskap for TE, hu kose seg daglig med ein goe kopp te.
Meg å mamma e akuratt som venninnder, så me kose oss når me e i samen. Takk for at du e den goe mammaen du e:) Love you. Klem fra jentå di.

Her har du oss heile gjengen.







5 comments:

Monica said...

Nå må eg jo sei at eg syns mamma e den beste mammaen i verden, men du ska ikkje se bort ifra at morå di komme på ein temmelig god 2.plass...nå har det komt 2 innlegg på rappen, eg e overmåte imponert...

Trond Westby said...

JAJA mi mor då.......bhuuuuuu!!

MAGGI said...

syns han bror din ligna litt på prins harry eg. hehe

Anonymous said...

hvor er fattern?

Tarjei said...

Verdens beste familie spør du meg. HOLD PÅ DEN