Monday, April 03, 2006

Min skolehverdag!!

Hei godtfolk!!
Her komme ein aldri så liten rapport fra min hektiske hverdag.Denne gangen tenkte eg at eg skolle fortella litt om den flotte klassen eg går i. Det e ein strålande gjeng som går i klasse A2a på Uis.Jeg e veldig gla i klassen min, og det vil jo sei i folkå som går der. Einar foreksempel som e klassens gogutt med store G.Han bryr seg om kossen du har det og sprer masse glede. Så uten deg Einar hadde ikke skolehverdagen vært någe skoi.Her e han med Magnus som e Mona sin gutt, Gratulere så masse!! Når me e inne på ungane til de i klassen så må eg bare ta med et bilde av Serine som e den sjønna jentå te Gøril. Hu hadde henne med i dramaundervisningen,hu e ei solstråla og gjorde denne seine mandagen mye bedre. Ellers så e eg veldig gla i Ingrid, hu e ei flotte jenta, å det e veldig kjekt at hu har begynnt i celegruppå mi. Her e me på skolen,me e et godt team:) Me gjorde masse kjekt i dramaen, me hadde ulike øvelser, ein rytmering, Journalist og stillbilde aktiviteten, som va veldig morsomt. Her e et festlige bilder av ei av gruppene i aksjon.
For dokker som ikke vett det så ska eg ta drama neste år. Et heilt år faktisk, det bli fantastisk bra. Eg glede meg te det. Me e ein super gjeng fra klassen som ska ta det. Jippiaia:) Men då snakkis me folkens. Eg love at det ikke ska bli så lenge te neste post!!

5 comments:

Tarjei said...

Hørres jo treveligt ut da. Eg trur du blir en fantastisk lærer.

Du e kjempe flink med ungdommar. STÅ PÅ

Miriam said...

ah.. typisk!
Nå har Tarjei sagt akkurat det jeg hadde tenkt å si. Jeg får si det med litt andre ord, jeg da.

Høres jo koselig ut da. Jeg er sikker på at du kommer til å bli en veldig god lærer.

Du er så flink med den yngre garde...
Gi jernet!

mrs. marianne said...

saa goey! drama ruler! du kommer til aa ha et fabulous aar! de andre sa det godt. du er kjempe flink, Helene. Haaper alt gaar akkurat som du haaper, til og med enda bedre! for gjennom Gud kan du gjoere hva som helst!

Snuppa said...

Hei alle sammen! Tusen takk for goe ord, det varme i ein hektiske student hverdag.
Super gla i dokker alle sammen.
Helene

Catti said...

ane eg å spore en KRIK genser?

føye meg i rekkå som har tro på deg som lærer! Du rocke ungdommer