Monday, April 24, 2006

Påskeferie å andre festligheter siden sist:)



Hei igjen godt folk!
Nå e jammen meg ferien over å den hektiske hverdagen har starta igjen! Jeg holde på skrive KRLoppgave å det e jammen meg strevsomt, så derfor tar eg meg ein pause å skrive litt på bloggen:) I påsken har eg kost meg hjemma hos hu mamma, i kvernavigå. Vigå gjengen har vært samla opptil flerre ganger å det har vært skoi. De fleste om studere vekke va hjemma så me har hatt kvalitetstid i sammen. Me har vært på bowling som alltid e ein suksess,någen av oss like dansemaskinen ennå bedre, hihi! Jeg begynne å komma meg og nå,men ingrid og monica ligge ennå någen hakk over meg, eg får bare øva meg:)
Ellers har me vært på ein aldri så liten påsketur. Lifjell bli målet vårt. Det va fint vær og ein gjeng glade, friske vigå ungdom+ Tore og Mette la ut på tur.Det va ikke alle som va lika raske på foten som fjellgeitå vegar og de andre topptrente folkå. Så me tog det litt roligare,men det som blei resultatet av det va at de andre forsvant langt forran oss og til slutt fant me ikke veien videre og måtte snu og gå tilbake.Her har du oss på toppen av ein aein topp en lifjell, litt trøtte kanskje,hihi!! Jonas og Monica, dokker va et supert turfølge:) Ellers i påske så har eg jobba på sykehjemmet litt. Så va eg på langfredagsmesse på imi, det va ein fin opplevelse.Det va veldig symbolsk og stemmningsfull. Det va godt å få retta fokus mot jesus og betydningen av påsken og hans død. Festgudstjenesten på 2 påskedag va og en veldig fin feiring:) Alt i alt ein fin påske.Takk alle sammen for ein herlig påskefeiring:)

1 comment:

Miriam said...

Ingenting er som påskeferie i Vigå. Det er noe med lufta, og menneskene, og stemninga. Var superfantastic ass!