Saturday, June 17, 2006

En fantastisk dag i mitt liv:)

Heisann:) Nå ska dokker hørra, denne dagen e jammen meg ein av de kjekkaste dagene eg har hatt på lenge,så det e vert og hørra itte:) Dagen starta med terrassekos og vindusvask i bikini,hihi!! Det va gøy,meg og Anette styre med gardintrapp og sprayflaske,hihi. Det va nok et syn! Klokkå fem starte dagens høydepunkt for det har seg nemmelig sånn at Mammen til Katrine sin jobb har lånt heile KONGEPARKEN og hu hadde fått 8 biletter:) Så nesten heile Vigå gjengen va sammla for og ha det gøy.Og det hadde me jammen. Alle va gira og innstilte på og lega og ha det skoi. Me prøvte masse forkjellige ting, som Svalbareksbressen, Hummlen, bobbanen og ikke minst sprute båtene,hihi!! Jeg e egentligt litt redda va meg når det gjelde tivoliting men det gekk bra,kongeparken e ikke så skummel! Men det som eg ikke har nevt ennå og som va ein store del av kongeparken besøket, e GRATIS mat, hiha! Me fekk så masse me ville av pølser, brus, popkorn, og frukt, eg koste meg ein heile haug,kan du se:) Ikke nok med at me fekk alt dette gratis,så fekk me jammen meg gaver når me sko gå og, me fekk hatter, sminkevesker og kjekke drikkeflasker:) Her kan du se den herlige gjengen som hadde ein super dag i kongeparken. Tusen hjertelig takk Katrine for at eg fekk vera med:) Og tusen takk Kenneth for at du passte på meg i karusellene:) Stian for smil og latter, Vegar for festilge komentarer, Elisa for at du ikke kjørte på meg i bobbanen, Monica for og venta med meg når eg ikke ville i karuseller,Miriam for omsorg og gode smil og Katrine for godt humør og muligheten til dette:)

Itte Kongeparken bli det IKEA, det e skoi og gå og kikka og prøva møblene,hihi!! Så me prøvte senger, stoler, og sofaer. Det blei utrolig løye, me va så i tøyse humør at me lo og skoia så masse,hihi!!her kan du se et bilde som beskrive kor kjekt me har det i sammen:)Og kor bra vigå gjengen e:)



Stranden!
Dagen slutta med bål på stranden sammen med 4 kvalitetsguttar Ørjan, Kjetil, Nils og ikke minst Trond:) Me koste oss te langt på natt, Nils diska opp med kakao og kaffi. Kjetil og Trond sto for gitar spelling. Så det va ein perfekt slutt på ein fantastisk dag. Takk alle sammen for ein herlige dag:)

15 comments:

mrs. marianne said...

aa det hoertes helt herlig ut! gleder meg til aa komme hjem aa henge med deg!

mrs. marianne said...

og ps. dere boer bli modeller hele gjengen...:D

Jentene på den andra siå said...

halleluja! det va ein festens dag harefrøknå mi! takk te deg for at du trossa baseluskene og andre sykdommer som is hunting you down for tiå og joina oss på denne gledens dag! det blei møye lott og løye,men det e jo ikkje å stikka under ein stol ...eller inn i nasen te gulliver...at vigågjengen e ein kramgoe gjeng;)

Monica said...

Me glemte/fekk ikkje tid te å klatre inn i nasen te gulliver...det e ein skam, og katrine som lovte ongane i barnehagen...det e ikkje bra, men ellers va dagen strålande som solå

Catti said...

Det lyse glede gjennom innlegget ditt og! BRA!!

Å ennå bedre, eg såg din kjære i KRIK hettejakke! Eg daue av lykke!

Catti said...

Å på overskriften så tenkte eg kanskje at du va forlova...
Men den gang ei nei...

Solveig said...

Det hørtes ut som ein heilt luksus dag! Skolle gjerne hatt ein sånn dag eg og nå! (ps: tusen takk for kortet! :) veldig koselig) Gla i deg vennen!

Solveig said...

Det hørtes ut som ein heilt luksus dag! Skolle gjerne hatt ein sånn dag eg og nå! (ps: tusen takk for kortet! :) veldig koselig) Gla i deg vennen!

Miriam said...

Oh mighty joy!

Snakker om lått og løye.. Du har rett, det var en helt fantastisk dag. Og det kan jeg si, helt uten at jeg var med på stranden etterpå. Jeg kosa meg, noe som bildet av meg i boben tyder på. Mega-smil! :)
En fiffig liten detalj er at blomsten jeg plukka på toppen kan skimtes i hånden min.
Tror det var en tiriltunge. Jepp, gjelder å ha orden på botanikken...

Monica said...

Eg måtte zooma inn, men eg såg blomsten te slutt...:) Og ja eg tror og d e ein tiriltunge, eller en Lotus cornicalatus om du vil...Kan dagen bli bedre enn bobbane, barn og blomster...?

Tarjei said...

KJEKT Å LESA, KJEKT Å SJÅ. Det glede mitt hjerta at du har det fint. SUPERT ....

Tarjei said...

KJEKT Å LESA, KJEKT Å SJÅ. Det glede mitt hjerta at du har det fint. SUPERT ....

Camilla said...

Det virke som om du har et fantastiskt liv Helene, med masse kjærlighet:) Fortsatt god sommer:)

Anonymous said...

høres ut som en bra dag. og veldig, veldig koselig at du hadde lagt igjen litt hos marenmor og:)
skal lage en link til deg jeg!
kos deg masse i sommer og hils din kjære!

Anonymous said...

Enjoyed a lot! Guaranteed+search+engine+placement humor video security dog and cat