Monday, June 12, 2006

Parga 2006:)

Torsdag 1 juni reiste eg og mine to gode venninner Monica og Elisa Beate te Hellas for å nyta det gode liv i 1 uka. Det blei ei herlige uka med masse soling,bading, og kafè besøk. Me bodde på et hotell med basseng og det lå ikke så langt fra stranden, så me veksla litt på kor me va om dagen:) Ellers va hotellet heilt greit, ein dag va det familie drama, 2 sønner og ein fra krangla og de sloss faktisk og. Det va innfødte folk og han eine sønnen dreiv hotellet så det va litt texas kan du sei. Men det gekk heldigvis bra når kånå te mannen blei henta og ordna opp, det måtte ei dama te for å fiksa opp:) Så fant me verdens koseligaste kafë som hette Eden Bistro, her gekk me kver dag og spiste når god, alt fra ,fruktsalat,pannekaker med sjokolade, appelsinjuice og masse aeint godt.Ser det ikke godt ut vell....?Ellers så gekk me rondt i de sjarmerande gatene og tok fine bilder av nydelige hellas.Det e mange små og trange gater, grekerne e veldig gla i og pynta med blomster så det e veldig fint over alt.Som på dette bilde:) Praga hette plassen me va på, det e på fastlandet og e ikke ei øy,eg har vært på øyhopping i Hellas 2 ganger før så det va kjekt og prøva någe aeint. Jeg e blitt veldig gla i Hellas, det e et supert land:)Så viss du ikke har vært i Hellas før så må du ta deg ein tur.

8 comments:

Monica said...

Takk for turen, det va veldig kjekt...Sjøl om vaskedamå va te besvær og det lynte og tordna og me aldri tok igjen elisa på bruningå, men ellers va det jo Fantastisk...

Kjell Rune said...

Eg og vil...
Kanskje eg ska lokka Anita der på bryllupsreise...?!!?! Velkommen him jaffal. Og snakkes plutseligt.

Trond Westby said...

Det var godt og få deg hjem igjen fra det farliga landet ;)
Det såg ut som dere koste dere masse kan du sei.
Så med må nok ta oss en tur til hellas i fremtiden.
Virker som et spennende land. Med masse historie

Miriam said...

Så kjekt å lese om turen.. Så digg ut altihoppa. Bra at dere var kommet hjem når jeg kom tilbake til Stavanger. Ferien blir ikke den samme uten...

Anonymous said...

koffor fekk kje eg vera med?

Catti said...

må bare sei at eg syns det e så utrolig bra det du gjør med KRIK Sunde og kor mye det får bety for ungdommene der!

MB said...

parga er najs! var der en uke nå. morsomt. så måtte kommentere det:)

Anonymous said...

Kult å lese og se bilder av Parga, skal dit i august. Gleder meg ikke noe mindre nå :-)