Friday, June 23, 2006

Mormor:)

Hei!! I dag e det fredag og den siste dagen med fri før 5 uker på costa del Tasta Sykehjem starte for fult,hihi. Så eg ska prøva og udnytta dagen så bra eg bare kan. Sånn har eg tenkt heila denne ukå så eg har vært masse med Trond og me har gjort mye skoi. Me har bowla, hatt selskab for Thomas,vært med Vigå folk og ikke minst så va me hos Mormor her ein dag. Det va veldig koseligt, hu hadde diska opp med eplekake, is, sjokolade og chips,mmmm, me koste oss. Det e alltid kjekt og vera hos Mormor me har så mye og snakka om:) Mormor e ei super dama som eg har lært og lære masse av!! Super gla i deg:)

5 comments:

Tarjei said...

Nogen sjangs for at du kan spleisa meg med hu ???

Anonymous said...

virke so ei fantatiske dama. du e heldig so har ei so kul bestemor!!!

Trond Westby said...

Det var en kjempe koselig kveld hos na mormor. Fekk tilogmed ein klem av hu ;)

Thomas Wilhelmsen said...

Mye koselig i ditt liv. Og tusen takk for selskapet, det satte jeg enorm pris på!! Håper vi sees snart!

Anonymous said...

This is very interesting site...
http://www.all-inclusive-vacation-4.info Reclining ergonomic chairs Cisco telephones blankets made out of t-shirts