Wednesday, March 21, 2007

Back with new mac:)



Hei og hopp, då va eg tebage og med ny mac, fantastisk:) Har hatt litt problemer med og komme meg på nett,men nå e alt i orden, hiha! Se på den flotte macen , det e ein fryd for øye ikke sant:)





Meg og Trond har vært i oslo siden sist, det va ein kjekke tur. Eg va på TMF møter og bodde hos Katrine. Trond bodde hos Ørjan og va rundt og farta litt med han. Me fekk vera litt me kverandre og , så de va skoi. Her e me på Karl Johan.


Det va alt for denne gang, ha ei flotte uke alle sammen!

6 comments:

Jentene på den andra siå said...

hiha, eg ser det, du og Trond på karl Johan;) kor e Karl Johan henn?

Kjell Rune said...

Grattis med data!

Miriam said...

Heihå.
Skulle så gjerne delt meg i to og fått være både her og der i helga. Men det går jo ikke an. Men jeg håper vi kan få hengt en del sammen i påsken!?

Snuppa said...

Katrine: hehe, du e festlige.

Kjell Rune: Takk

Miriam: klart me ska henga, reise på hyttetur med svigers på onsdagen. så eg e har helgen og mandagen og tirsdagen. Ska jobbe på sykehjemmet men bare 8-12 på hverdagen, og vanlig helg. Veldig gla i deg. glede meg te og henga igjen.

Miriam said...

akk.. men jeg lurer på om vi bytter hytteturopphold akkurat feil! Jeg skal på hytta med familien fra første fredagen i påska og blir til tirsdag... Men jeg skal være hjemme i Stavanger frem til onsdagen etter påske da. Så når kommer du hjem fra svigers-hytta?

Snuppa said...

kommer hjem på søndagen så det funke jo supert:)
klem helene