Monday, March 26, 2007

et kapittel er over,sukk.



Sukk og akk, ja det e trist folkens,men Gudrødsgate blir oppløst i juni. Det e med sorg, spenning, usikkerhet, og fremtids utsikter at vi ender denne gode , kjekke opplevelsen med og bo i sammen. Vi har det supert her i gudrødsgate,men det er bare på tide og fortsetta og begynna på nye kapittel. Å det er en velsignelse og kunne avslutte kollektivet når alle har det bra sammen. Dette er blitt et godt og tryggt hjem for oss alle. Takk for alle kjekke besøk til alle døgenets timer folkens, de e ubetalelige. Her kommer noen ting jeg komme te og savna:

Lange gode prater til langt på natt og verdens problem og andre utfordringer med dokker jenter.

Kø på bade, og til tider 3 stk på bade samtidlig , hehe, det e ein sjarm med det.

Felles middager, det e ein herlige deal.

Alltid noen og dele tanker og opplevelser med.

rommet mitt:(

Alle de gode besøkene av dere alle sammen. det er fantastisk og bli kjent med så mange ulike folk. Det har vært en velsignelse.

Våre flotte huseiere, som alltid fikser opp og er utrolig hyggelige og imøtekommende:) Tusen takk Roger og Tone.

Samson pusekatten, den kose klompen.

Mest av alt selfølgelig Ingrid, Kjersti, og Anette Dokker e fabelaktige og ubetalelige. E veldig gla i dokker alle sammen.

Så folk der ute, viss dokker e gira på å bo i gudrødsgate 9 så skriv ein komentar så ska eg kobla dokker med huseier.

Klemmer fra sentimentale Helene.

8 comments:

Kjell Rune said...

Blir jo sentimental av å lese dette. Ja, dere er en veldig fin gjeng. Har vært godt å være på besøk de gangene jeg har fått komme.

-kR

Anonymous said...

halloen heleneèn:)
nå sitte meg, Ingrid og kjersti her i hemsedal, det va her du sko vært ja!
sol, snø, vindstille,fina været og beine veien!
nå ska me snart hoppa i stampen, lovely!
håpe du får ein nydelige påske med familien Westby. :) hils!
klem fra Kjersti, Ingrid og Katrine!

Cecilie said...

Hei og hopp Helene =) me e 3 jenter som ska bo samen te høsten og me tenkte at me sko spør kor mye dokk betale?=)

Snuppa said...

hei! Me betale 9000 for hele huset. Det er heilt genialt. Ring meg ein dag så kan me snakkas mer. De e gira på og få nye inn de som leie ut. Klem Helene

Cecilie said...

Genialt. Nå vise det seg at me kanskje e 4 stykker..så det hadde jo vært heilt fantastisk!=)

Snuppa said...

det e kjempe bra. Snakke med de me leie av ganske ofte, så eg kan kobla dokker opp sammen, de e ute og reise komme tilbake 22april, så då kan dokk snakka med de. Har ikke snakka med noen andre intereserte derfor e dokk fyst på listå. Hadde eg vært dokker hadde eg ikke vert i tvil, dette e ein genial mulighet, me har hatt det fantastisk her. Håper alt går i orden.
Helene

Cecilie said...

kjempefantastisk =) eg tror ikje egentlig at me e i tvil for å sei det sånn. eg har visst mista nummeret ditt i en "ny mobil-prosess". Men, e der internet?!

Snuppa said...

Det e internett og kabeltv inkludert. Det e litt dyre støm, pga at det e et gammalt hus,men han ska setta inn varmepumpe så då bli det bra. Det e vaskemaskin, og oppvaskemaskin, nytt kjøleskap og oppusa kjøkken.
eg kan senda ein melding te de så får du nummeret mitt. så kan me ringas.