Saturday, May 20, 2006

Ein stor takk te min kjære Trond!

Denne gutten e jammen meg den beste i verden, sjøl om eg e trøtte og leie av alt, e super jentete, og syte mer enn det som e sunt, så tar han det med et smil:) Takk for at du holde ut, hihi:) Det e heldigvis ikke lenge te eg e ute av den verste perioden med eksamen, masse jobbing og lite trening, så me går lysere tider i møte, hehe!! Det hørres jammen meg ut som om eg har det super kjipt men det har eg ikke altså, eg har det egentligt fantastisk, og har ingen verdens ting å klaga over. Eg meine eg har jo faktisk kapra universets beste gutt:)
Så tusen takk Trond for at eg e verdens lykkeligaste jenta.

8 comments:

mrs. marianne said...

ey! verdens beste??? der har du nok tatt grundig feil, helene..... :) for han har jeg nemlig kapra!
men jeg kan nok tenke meg at han er en bra mann. han har jo kapra deg:)

Miriam said...

Kan ikke du ha verdens beste Marianne, så kan Helene ha universets beste, også tar jeg allheims beste.. eller noe sånn!

Så blir vi alle fornøyde :)
yess...

Snuppa said...

Hihi, eg syns forslaget ditt Miriam av veldig bra:) Jeg går for den.Det e godt me e omringa av bra menn,hihi!!

Monica said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

nope, jeg protesterer... den beste er min! Skal vi byttelåne en uke og se hvem som har rett? Hehe... tuller :-) men vi kan lage en liste med delt førsteplass?

Jentene på den andra siå said...

hallo...eg og vil ha den beste...
men have no fear, eg e sikker paa at det vente to gullfisker paa oss der ute miriam;)det ville jo ikkje hengt paa greip at to gullfisker som oss ende opp med ein brisling kver...

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Texas hold em percentage sheet Progressive scan tvs

Anonymous said...

Enjoyed a lot! » » »