Friday, May 26, 2006

Hillsong dillå, dans og Brusand besøk:)

Hei folkens! Som alle vett så e Trond Hillsong fan te de grader,å nå har eg og fått dillå. Eg fekk den nyaste unitet cden "We stand" av han her ein dag, hadde veldig lyst på den cden:) så nå e det ingen vei tebage. Nå har jo Hillsong London og komt ut med cd og den e og veldig bra. Og ikke nok med det så hørre eg og masse på ein live cd av de som hette " For all you`ve done" Hillsong e jammen meg bra altså,hihi!


Jeg har og fått danselysten tebage og det e herligt. Det e fantastisk å prisa gud med heile kroppen, eg føle det e den beste måten for meg å tilbe Gud på. Så det e ein super følelse å ha! Så te neste år ska eg mest sannsynlig vera med i ei lovsangsdansegruppå på imi som ska starta opp:) Det glede eg meg te:)

David og hele israels folk danset av all kraft for Herrens åsyn.
2 sam. 6,5


I går altså torsdag 25mai, tog meg og Trond turen te Brusand. Me hadde det veldig koseligt.Me grilla, gekk tur og prata masse med Inger som e moren te Trond, utrolig koseligt! Kjekt med ein biltur te Brusand,hihi!!Her ser du den flotte himmelen me såg når me kjørte hjem:) Et nydelig skaperverk!

8 comments:

Monica said...

Eg og tok meg ein tur i går...te Stavanger...kjeda meg litt...digge å ha ein far i SAS, men det va ein så snarvisitt at eg nå e i Bergen igjen...me snakkes på tirsdag/onsdag

mrs. marianne said...

du hoeres saa herlig ut for tida! hoeres ut som om Trond er en god influence on you! kjempe bra. haaper du blir frisk foer du skal til hellas!!!!
kjempe glad i deg!!!
loove you

Anonymous said...

Ville bare si at jeg leser bloggene dine :-) har ikke sett deg på lenge, men det er bra å høre litt om hva som skjer i livet ditt gjennom bloggen! Lykke til på eksamen! Og Gud velsigne deg og Trond - gleder meg til å treffe ham!

Camilla said...

Hei Helene:D Kom inn på siden din å måtte sei hei! Har fått blogg sjøl og nå som du kan stikka innom i løpet av sommerferien. Så kan me holda oss oppdaterte;) Grue meg te eksamen imårå. Satse på at me står! Lykke te og god tur te Hellas! Klem fra studievenninnå:)

Miriam said...

God tur til Grekenland! Snakkes når dere kommer tilbake!

Erik`s said...

hei!
Du må ikje la Trond påvirka deg me den der "hillsong" greiene:-)
Brusand Ruule!!!

Solveig said...

dans dans dans oppå bordet. legg deg ned, få se!

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. »