Wednesday, May 24, 2006

Verdens beste Lokallag!!

Krik Sunde avslutning!
Her ser du ein super gjeng med flotte krik ungdommer. Å eg e stolte av og konna sei at eg e lederen deres. Eg har vært leder for krik Sunde siden høsten 2003, då starta Monica og eg opp igjen krik Sunde. Me har treninger på tirsdagene fra 19.00-20.30 på Sunde skole. Favoritt aktiviteten vår e innebandy, hjørnefotball e og ein slager.


For å ha et lokallag må me ha et styre, å her ser du oss, det e Martin, Linn, Glenn og meg.Glenn e ikke på bilde. Så me e 4stk i styret. Linn e 18 år og går på Form og Farge på Våland videregående,ellers e hu e solstråla som sprer masse glede. Martin e ein mann i sin beste alder, han jobbe som lastebil sjåfør, og e ein smilande kar:)Glenn kom hjem fra millitæret i januar, og jobbe i millitær nå. Ellers e han ein stå på gutt som e veldig engasjerte. Så tusen takk alle sammen for et godt samarbeid og flott engasjement.


Nå lure du sikkert på koffer det e ei kaga her,hihi! Det va siste gang på krik før sommerferien i går så då hadde eg med kaga og saft, kagå forsvant i rekordfart, så det va godt den falt i smak:)
Andakten va det eg som sto for i dag, det va kjekt som det pleie og vær, ungdommane mine e så flinke te å lytta te ka som blir sakt. Me har hatt besøk av forkjellige andaktsholdere som, Tarjei, Kjersti, Catti, Tarald, Solfrid,Øystein, Monica+ flerre. Takk for flotte andakter:)

8 comments:

Trond Westby said...

Du e kjempe flinke med krik. Eg e stolte av deg.

Monica said...

KRIK Sunde rule...:) Beste lokallaget i norge...minst. Det e kanskje ikkje det største, men det e jo ikkje kvantitet men kvalitet, e det ikkje det de seie...Du e knallflinke...klapp på skulderen te deg

Tarjei said...

Eg har sakt det før, Du e ein gave for KRIK Sunde

mrs. marianne said...

aa jeg ser saa mange kjekke folk paa det bildet:)
du gjoer en fabulous jobb, helene! takk for at du passer paa mine to smaa soesken for meg;) haaper de behave!

sorgenfrigate said...

amen!
sinnsykt bra at du står på med lokallaget på sunde!
men nå må det jo bare sies at det ikkje e sunde som e derdens beste lokallag... det e det nemlig KRIK-OKTAN på REVHEIM som e.... så sorry helene...men ditt får lov til å komme på en god 2.plass:) hehe

masse lykke til videre med høst-semesteret og sånn. selv om det e lenge til.(god, lang, deilig OG fortjent sommerferie først!)

Catti said...

Det glede meg enormt at dåkke er så flinke og gir dåkkes beste for KRIKerne. Kun det beste er godt nok, å det gjør dåkke!
Du e knallflinke me di!

Håpe for ungdommenes skyld at du holde på lenge! Amen til Terris ord

Catti said...

Å nei dåkke, verdens beste lokallag er Skeiene 2.

Å så komme skeiene 1,3, og snart 4.

Miriam said...

Lenge leve KRIK Sunde. Synes jeg ser en utrolig kjekk liten ungdom på det ene bildet der..

Også er det så bra at du er der for dem, Helene! Du rocker!