Thursday, September 07, 2006

Drama:)

Hei og hopp du er topp!!
Her e eg igjen. Nå e eg jammen meg i gang med studiene og den hektiske hverdagen,hihi!!
DRAMA e fantastisk gøy. Jeg stor kose meg på skolen. Jeg har mange super flinke lærere Karin og Hallhjerd e flotte damer med masse liv og kunnskap, som eg glede meg te og lære mer av. Me har og besøk av skuespillere innimellom i dag har vi hatt inprovisasjon med Svein Harry Hauge, det va spennande:) Ellers har eg den mest supre klassen någen kan be om, flotte folk,me e 26 jenter og 4 gutter, hihi!! Ellers glede eg meg te å utvikla meg mer på disse områdene,tror det e heilt nødvendigt som lærer og ha kompetanse på drama fronten,me har spennende fag som dramapedagogikk, og teaterhistorie.Så min tilværelse e flott!! Gud velsigne deg og nyt helgå!!
Klem Helene

6 comments:

Miriam said...

Så gøy, Helene. Gleder meg til å høre mer om dramaqueen in action! :)

mrs. marianne said...

yeay:)

Camilla said...

Hei Helene! Så bra du kose deg med drama! Hørres kjempekjekt ut! Nå sitte eg og regne matte som ein helt. Du må ha fortsatt fint studie. Håpe me snakkes snart, for det begynne å bli ei stonn siå nå:D

Jentene på den andra siå said...

det glede helene delen i hjarta mitt at du kose deg sånn:)
gla i deg schnupp!

Monica said...

Du e så flinke atte...føle dette blir et bra år...Takk for helgå, det må gjentas ein gang...:)

Anonymous said...

Så fint å høre at du trives! Det er bra! Selv tar jeg samfunnsfag i år, og det er sånn at jeg GLEDER meg til å gå på lesesalen når jeg står opp om morgenen, for vi har så kjekt pensum! :-D