Tuesday, September 19, 2006

Jentehelg, Roser, Nye møbler og Monicas overaskelser.

Hallais folkens!!
Her komme ein post med masse kjekt:)

Fyst må den fantastiske jentehelgå meg og Monica hadde to helger siden nevnas. Jeg seie bare:
Kvadrat, bytur, XXL, jentefilm, senkveld, fotbad, jenteblader, skjadring, langekvelder, dansemaskin, Bagles te frokost, lunch på Ostehuset, middag på Alstor, kino, godteri, vasking av bil, MCDonalds, pizzahorn, puteshopping, shave-is og mye mer.Hihi eg stjal stikkordå te Monica, ups;) Takk Monica og Erik for ei uforlemelig helg!


Roser!!
I går mens eg låg og kvile meg i sengå mi kom Trond inn på rommet mitt. Og ikke nok med det,han hadde med seg 3 fantastisk flotte roser. Det va jammen meg super romantisk,hihi:) Tusen hjertelig takk Trond. Du e bare best!!

Nye Møbler!
Forrige Lørdag når me hadde jentehelg,så ringte Moster Marianne(tante) og spurte om eg hadde lyst og kjøpe hennes møbler. De skal flytte og derfor kvitte seg med møblene.Det ville eg, det e kjempe flotte møbler. Så Ingrid, Monica og meg tok saken i egen hender,og lørdags ettermiddag var alle møblene frakta fra Tasta og inn i Gudrødsgate, med hjelp av Trond sin caddy.
Me va så flinke. Så nå e eg ein sofa, et bord, en Sjenk, et speil og en skuffe sak rikere. Jeg følte meg veldig voksen når eg hadde gjort dette kjøpet. Tusen takk Moster for flotte møbler te ein super bra pris!!

Monicas overaskelser!


Eg får støtt og stadigt super kjekke overaskelser av min kjære venninnde Monica. Når eg sko ha eksamen hadde hu lagt boller til meg,mmmm så gode. Når hu kom hjem fra Paris så hadde hun med seg et fint nytt hårbånd te samlingen min.Og på søndag kom hu med ein aldri så liten overaskelse, eg fekk denne søte filmen. Jeg syns den e så romantiske! Hjertelig takk, du e fantastisk:)

4 comments:

Jentene på den andra siå said...

Det hørrtes jammen meg ud som ei goe helg! så kjekt at jentuttene back home kose seg
Ai miss ju

Miriam said...

Roser! Så nydelig.. Trond: you charming guy, you!

Også må det nevnes også her, at det er imponerende hva dere greier å få til på en eneste liten helg.

Monica said...

Men du e jo så flink te å lage album te meg så det sku jo bare mangla...Me e gode på gavene...Gla i 'ræ

Anonymous said...

aa dere er saa skjoenne:)
gleder meg til jul, da kan jeg og dele i gleden:)
klem marianne
og jeg savner dere jeg og...