Sunday, February 25, 2007

Katrinemor!!


Her kommer et festligt bilde av meg og min kjære venninde Katrine:) E me ikke nydelige vell.......?
Katrine er for det første min gode venninne som e verdens søteste og festligste jente. Men ikke nok med det hu e også min forlover og det setter jeg veldig pris på at hu vil vera:)
Du e som en søster for meg siden eg ikke har ei ekte men du blir så ekte som det kan bli!

Me har gjort masse gøy i sammen i alle de årene me har hengt sammen som erterris her komme noen høydepunkt:

*Som ungdomskolejenter satt me barnevakt,kor me blandt annet knuste en krystall bolle,jaiks eller sova fra alt.
* Me har vært på Voss hos fine besteforldre og slekt, det e alltid veldig koseligt.
*Me har reist te Hellas sammen 2 ganger,hiv og hoi så skoi.
*Du har vært med i Konfirmasjonane te mine brødre, så du vett alt om den galna slektå!
* Me har hatt flotte turar te Helgøy og Vigdel sammen med Gjengen!
* Jentekvelder med lott og løye har eg ikke tallet på:)
*Å ikke minst London turen me nettopp hadde med vår kjære Monica, det va jammen meg ein suksess:)

Det va bare en liten hilsen til deg fra meg snuppa!

Ha ein fortsatt flott dag alle sammen.

No comments: