Tuesday, February 13, 2007

London snupper.


Hei folkens. Nå e eg nesten flaue over kor lenge det e siden eg har skreve her. Sorry. Uansett så har eg det veldig fint. Her e et bilde av snuppene i London fra 1-4 feb. Bilde ser litt voldsomt ut,men det va veldig uskyldigt, me hadde oss bare ein liten slurk kver med Champange, mine kjære, flotte, søte venninner Katrine og Monica hadde nemmelig planlagt Bursdags og Forlovelses feiring te meg i all hemmelighet. Så det va ein herlig og fantastisk overaskelse. Vi satt på badekar kanten med bena i såpe vann mens vi kose oss med jordbær og litt champagne:) Tusen takk jenter for ein aldeles nydelig overaskelse. Ellers hadde vi en super tur til London. Alt gitt "smørefritt" som jeg plutselig kom til og si, med ein reiseleder som Monica går alt fint. Så fra nå av e monica min private reiseleder, du e så gode!! Musikal va flott og Hillsong va et høydepunkt:) Takk Katrine og Monica for tidenes tur.

5 comments:

Miriam said...

Ja, det begynte å bli ei stund siden sist... Fornøyd med et nytt innlegg. Det var bra at det blei sånn en fin tur, og jeg tviler ikke et sekund på at Monica briljerte med planlegging, kartlesing og navigering.

Kjersti said...

Hei Helene! Vil bare si takk for sist, va så koselig å bli litt bedre kjent m dæ i helga! Håpe d ikke blir så leng t neste gang vi sees :-) So long!

Snuppa said...

Miriam: turen va super ja, neste gang MÅ du og vera med. Me snakke om København neste gang:)

Kjersti: Takk i lige måte.Det va ei flott helg. Vi må definitivt finne på noe neste gang du er i stavanger og når du flytter hit:) Du e ei gode jenta!!

Klem Helene

Monica said...

Kall meg gjerne menneskelig GPS (med litt startvansker). Det va så kjekt å vær i London me deg og Katrine, dokker e ikkje så vanskelige å lede (og så lenge eg klare å lede dokker vekk fra Lord Baden Powell huset, så e eg fornøyd...:))

Anonymous said...

hey man I like it. I'm ready to write more posts and put your ideas to the test. After all, we always have something new to learn and being humble, I came here to learn. Bookmarked.

- John